loading...
متنوع ترین فروشگاه ایرانی
arsalan بازدید : 227 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (1)

اين كارتون ساخته كمپاني هانا باربارا است. هر كدام از شخصيتهاي آن جداگانه يكسري كارتون دارند. و در اين كارتون همگي در يك كشتي جمع شده اند كه الهام گرفته از داستان كشتي نوح است. به جاي يوگي استاد بزرگ دوبله ناصر تهماسب حرف ميزد با يك صداي بم و ته لهجه قزويني! دوبلور شخصيت اسب كابوي با كوئيك درا مك گرا فكر ميكنم صادق ماهرو بود كه با تقليد صداي دوبلور جان وين شادروان ايرج دوستدار مثل او لاتي صحبت ميكرد. ترتيب داستان هم معمولا اينطور بود كه يك شخصيت جديد وارد داستان ميشد و براي يوگي و دوستانش دردسر درست ميكرد ولي آنها بر مشكلات فائق ميامدند وبه راه خود ادامه مي دادند.

arsalan بازدید : 69 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
آرایش حرفه اي چهره با نرم افزار Makeup Guide v1.4.1
نرم افزار Makeup Guide ابزاری قدرتمند جهت آراستن چهره که به شما اجازه می دهد تا آثار گریم را مستقیماً بر روی چهره تان اعمال نمایید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رژ لب، سایه چشم، رژ گونه، پودر، خط چشم و حتی تغییر رنگ چشم را بر روی چهره خود اعمال نمایید و شما می توانید به راحتی هر چه تمام با استفاده از این نرم افزار هر تصویری را رتوش کنید. با استفاده از ویژگی های این نرم افزار تصویر شما زیبا تر از آنچه هستید خواهد شد.

arsalan بازدید : 45 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۲۰ _ چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۱
در این ساعت در سایت دانلود بيست ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۲۰ چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های رایانه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود.

arsalan بازدید : 49 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
در این لحظه Username و Password آنتی ویروس معروف و قدرتمند Nod32 را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود بيست آماده کرده ایم. این یوزر و پسورد مربوط به تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ می باشد. شما می توانید روزانه یوزر و پسورد ناد۳۲ را از سایت ما دریافت کنید.

arsalan بازدید : 57 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
رایت آسان و سریع با نرم افزار CDBurnerXP 4.4.1.3099
CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد. این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی می کند. با اين نرم افزار به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید.

arsalan بازدید : 61 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
بازی بسیار زیبا و جذاب Treasure Grab – فرمت جاوا
این بار از سایت بزرگ دانلود بيست، بازی جذاب Treasure Grab را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. بازی چنگ زدن به گنج که را مجبور به هک کردن و سرقت تمام چیزی با ارزش جواهرات، نقاشی، کتاب، صندلی، مجسمه ها هستید. شما باید به ارتکاب سرقت از قصرها و قلعه ها، فرار از نگهبانان می باشید. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد.

arsalan بازدید : 54 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
حذف فایل های تکراری با Duplicate File Remover 3.2.1231 Build 33
Duplicate File Remover یک ابزار قدرتمند برای شناسایی و حذف فایل های تکراری و بی استفاده میباشد که به صورت بایت به بایت فایل های شما را اسکن می کند و پس از آن، لیستی از برنامه های تکراری را برای شما آماده می کند. به شما این قابلیت را میدهد تا با چند کلیک ساده تمام فایل های تکراری را برای همیشه حذف کنید تا فضای آزاد هارد شما افزایش یابد. این اطلاعات می توانند متن، باینری، موسیقی، ویدئویی و یا تصاویر باشند . فایل های دوگانه (تکراری) در اکثر موارد بی استفاده و غیر ضروری هستند و یافتن تک تک آن ها شاید کار سخت و وقت گیری باشد. این نرم افزار برای انجام دادن خودکار این عملیات، بسیار دقیق است.

arsalan بازدید : 70 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پخش قدرتمند فایل های صوتی با AIMP 3.00 Build 976 Final
AIMP نام یک نرم افزار كاربردي و كم حجم براي پخش فایل های صوتی در پلتفرم ویندوز مي باشد. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی به عمل آورده است و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این نرم افزار یکی از بهترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش فایل های صوتی می باشد.

arsalan بازدید : 55 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود سریع آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader v2.2.0
Speed MP3 Downloader نرم افزار حرفه اي مي باشد كه امکان جستجو و دانلود آهنگ های جدید را از اینترنت برای شما فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید در میان میلیون ها اهنگ در اینترنت به جستجو بپردازید یا آن ها را به صورت آنلاین گوش کرده و دانلود نمائید. این نرم افزار قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و ... را داراست. همچنین این نرم افزار قابلیت معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه را نیز دارا می باشد.

arsalan بازدید : 66 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دریافت و ارسال فکس رنگي + منشی تلفنی با VentaFax v6.8.161.401
Venta Fax & Voice Multi-Line Business نرم افزاير قدرتمندی که به کمک فکس مودم شما، سیستمتان را به یک دستگاه فکس دارای منشی تلفنی با قابلیت کنترل از راه دور تبدیل کرده و امکان ارسال و دریافت فکس را برای شما فراهم می کند. همچنین این نرم افزار از امکانات فوق العاده ای همچون پشتیبانی از فکس های رنگی، قابلیت ضبط مکالمات تلفنی به کمک ID Caller، یکپارچه سازی ایمیل ها، قابلیت TTS یا همان تبدیل متن به گفتار، قابلیت بازیابی فکس ها و پیام های صوتی از هر تلفن Touchtone و هزاران ویژگی دیگر برخوردار بوده که سبب شده این نرم افزار به برترین نرم افزار در زمینه ی ارسال و دریافت فکس تبدیل شود. یکی دیگر از ویژگی های که این محصول را به محبوب ترین برنامه در این زمینه تبدیل کرده ظاهر آن می باشد که کاملا شبیه به یک ماشین فکس بوده و کسانی که تجربه کار با ماشین های فکس را دارا باشند دیگر با این نرم افزار هیچ مشکلی نخواهند داشت.

arsalan بازدید : 47 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
وکتور ورزش اسکیت بورد با عنوان Vectors Skateboarders
هم اكنون در سايت دانلود بيست مجموعه وکتور زیبا با عنوان Vectors Skateboarders را برای شما عزیزان قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزار هایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت AI بوده و دارای پیش نمایش TIFF می باشند.

arsalan بازدید : 46 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۷۵ – یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۱
در این ساعت در سایت دانلود بيست ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۷۵ یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون دریافت نمایید. ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع، نقد و معرفی و بررسی بازی های رایانه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود.

arsalan بازدید : 70 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود ورژن جديد نرم افزار پارسی را پاس بداریم - نسخه ۳.۰
زبان پارسی از جمله زبان هایی است که در طول زمان و به دلایل مختلف دچار تغییرات مختلفی شده و کلمات و عبارات زبان های دیگر در آن وارد شده اند و آن را متحول کرده اند. همچنین استفاده مردم مناطق مختلف از این زبان نیز از جمله دیگر عوامل تغییرات زبان پارسی است. پارسی را پاس بداریم یکی از نرم افزارهای ارائه شده در زمینه گسترش استفاده از کلمات اصیل پارسی است. این نرم افزار با در بر داشتن بیش از 3800 واژه ، به شما امکان پیدا کردن معادل پارسی کلمات عربی که به صورت رایج در گفتار و نوشتار از آنها استفاده می کنیم را می دهد. همچنین لازم ذکر است که این نرم افزار لیست کاملی از اسامی پارسی دخترانه و پسرانه را در اختیار شما قرار می دهد.

arsalan بازدید : 46 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پاك سازي سازی رجیستری ویندوز با نرم افزار ScanMyReg 2.02
ScanMyReg نام نرم افزار کاربردی در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. حتی امکان بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت.

arsalan بازدید : 47 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام اون شب + متن آهنگ
[ترانه و آهنگ: علی عبدالمالکی/تنظیم، میکس و مسترینگ: امیر حیدری/بک پیکر: بهنام حکیم]
دانلود با کیفیت ۱۲۸
آهنگ جدید و فوق العاده زیباي علی عبدالمالکی به نام اون شب


arsalan بازدید : 44 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ویرایشگر خودکار تصاویر با Simply Good Pictures 1.0.12.426
Simply Good Pictures نام یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمينه ویرایش تصاویر است كه بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به دانش حرفه ای تصویر برداری ميتوانيد تصاوير و عكس هاي خودتان را ويرايش كنيد. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی امکان قرار دادن عکس ها را در فرم مناسب فراهم می آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید کنتراست ، جزئیات عکس های رنگی ، نور ، تاریکی و فرم مناسب را برای تصاویر با کیفیت پایین تنظیم نمایید.

arsalan بازدید : 72 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
بازی آنلاین بسيار زيباي Cestos2 Party Time – اندرويد
بازی Cestos2 Party Time یک بازی آنلاینو جند نفره بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل آندروید است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما برای این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید، اما ترافیک زیادی مصرف نمیکند. بازی از چند مینی گیم تشکیل شده است. شما پس از کانکت به سرور و انتخاب حریف توسط خود بازی به طور تصادفی به یکی از گیم ها متصل میشوید. بطور کلی ۶-۷ مینی گیم وجود دارد که همگی آنها یک وجه مشترک دارند. شما در تمامی آنها ۳توپ در اختیار دارید و میبایست به جهت دادن به آنها گیم موردنظر را انجام دهید.

arsalan بازدید : 61 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
جستجوی سریع فایل ها در ویندوز با Instant File Find v1.14.0
Instant File Find Pro که توسط شرکت PopuSoft ارائه شده است یک ابزار جستجوی دسکتاپ می باشد که برای سرعت بخشیدن به کارهای روزانه ی شما طراحی شده و قادر است تا فایل ها و اسناد شما را بر اساس نام، سایز، تاریخ و نوع فایل جستجو کرده و لیستی از نتایج را برای شما نمایش دهد تا فایل دلخواه خود را یافته و حتی این عمل را با استفاده از کلید های میانبر و نوار ابزارهای مختلف موجود در برنامه با سرعت بیشتری انجام داده و فایل مورد نظر خود را راحتتر پیدا نمایید.

arsalan بازدید : 35 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با Concord FTP 5.0
Concord FTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی میباشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید.

arsalan بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مجموعه ۲۰ رینگتون اس ام اس بسيار زيبا برای موبایل
در اين ساعت از سايت دانلود بيست مجموعه ای از جدیدترین رینگتون های اس ام اس مخصوص موبایل را برای شما آماده کرده ایم که فرمت این آهنگ ها MP3 بوده و در اکثر مویایل ها قابل استفاده میباشند. این صدا زنگ ها در سال ۲۰۱۲ منتشر شده اند که امیدوار هستیم با دريافت آن نهايت لذت را ببرید.

arsalan بازدید : 52 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
در این لحظه Username و Password آنتی ویروس معروف و قدرتمند Nod32 را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود بيست آماده کرده ایم. این یوزر و پسورد مربوط به تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ می باشد. شما می توانید روزانه یوزر و پسورد ناد۳۲ را از سایت ما دریافت کنید.

arsalan بازدید : 50 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با VSO Media Player v0.99
VSO Media Player پلیری قدرتمند با قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت و توانایی پخش اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت VSO را هم داشته و به صورت کاملا رایگان برروی سیستم کاربران نصب و اجرا می شود تا تماشای فیلم ها لذت بخش تر از گذشته باشد. سهولت در اجرای فایل های صوتی و تصویری با استفاده از Drag&Drop ، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری ، نمایش دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن و هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.
arsalan بازدید : 82 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
قفل گذاری روی نرم افزار های نصب شده با Password Door 8.4.2
Password Door نام نرم افزاری مفید و كم حجم جهت قفل گذاری نرم افزار ها می باشد. اکثر شرکت ها و حتی کاربران نرم افزار های اورجینالی را با قیمت های بالا خریداری می کنند که فقط قصد دارند خودشان از نرم افزار خریداری شده استفاده کنند. با این نرم افزار امکان دسترسی به هیچ کدام از نرم افزار ها را به کاربران غیر مجاز نخواهید داد. با توجه به افزایش تصاعدی هکرها و کاربران غیر مجاز که می توانند از طریق نرم افزار های نصب شده روی سیستم کاربران به اطلاعات آنها دسترسی یابند اهمیت امنیت و نگه داری پاک سیستم دو چندان می شود.

arsalan بازدید : 47 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کپی کردن فیلمهای Blu-ray با OpenCloner Blue-Cloner 3.20 Build 603
OpenCloner Blue-Cloner ابزاري قدرتمند برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلوری می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود . این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها رو روی هادر دیسک رایت کند. یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی یک ذره هم کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت می دهند.

arsalan بازدید : 140 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
حذف نرم افزارهای نصب شده با نرم افزار Revo Uninstaller Pro 2.5.8
نرم افزار Revo Uninstaller شما را در حذف نرم افزارها و برنامه های ناخواسته نصب شده بر روی کامپیوتر کمک خواهد کرد، حتی اگر امکان حذف نرم افزار را از بخش Add or Remove Programs ویندوز را نداشته باشید. از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد امکانات قطع، حذف و غیرفعال سازی از حالت خود اجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه میتوانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید.

arsalan بازدید : 49 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کتاب پر محتوی چلیپا نسخه اردیبهشت ۹۱ برای موبایل
هم اكنون از سایت دانلود بيست، کتاب پر محتوی چلیپا نسخه اردیبهشت ماه ۹۱ برای موبایل را آماده كرده ایم. محتوی این کتاب شامل پیامک، داستانهای کوتاه و پندآموز، دانستنیها، پزشکی، بیوگرافی، روانشناسی، شعر، مطالب طنز و جالب، کامپیوتر و موبایل و… می باشد. این کتاب با فرمت جاوا می باشد و شما می توانید بر روی تمامی گوشی های ساپورت کننده Java نصب و استفاده کنید.

arsalan بازدید : 41 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کتاب الكترونيكي همراه من نسخه اردیبهشت ۹۱ _ جاوا
در اين پست از سایت دانلود بيست کتاب الکترونیکي موبایل همراه من نسخه اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل برای موبایل شما بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا میباشد. این کتاب بصورت ماهانه برای شما اماده میشود.

arsalan بازدید : 134 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۷۴ – یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۱
در این ساعت در سایت دانلود بيست ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۷۴ یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون دریافت نمایید. ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع، نقد و معرفی و بررسی بازی های رایانه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف، اخبار موبایل، معرفی نرم افزار های موبایل، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یکشنبه ها منتشر می شود.

arsalan بازدید : 44 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
بازی بسیار زیبا و جذاب Invasion of Warcraft 2012 – فرمت جاوا
در اين پست از دانلود بيست بازی جدید تهاجم وارکرفت Invasion of Warcraft 2012 را براي شما عزيزان آماده كرده ايم كه در این بازی شما باید به مبارزه با انبوهی از دشمنان, اورک ها و سگهای وحشی بپردازید. این بازی با فرمت جاوا و در ۴ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

arsalan بازدید : 35 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید و نهایی مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 12.0
Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها بصورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و جلوگیری از بازشدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این مرورگر است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی میباشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود میبرد، میتواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نمايد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر درشکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

arsalan بازدید : 59 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
در این لحظه Username و Password آنتی ویروس معروف و قدرتمند Nod32 را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود بيست آماده کرده ایم. این یوزر و پسورد مربوط به تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ می باشد. شما می توانید روزانه یوزر و پسورد ناد۳۲ را از سایت ما دریافت کنید.

arsalan بازدید : 39 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مديريت حرفه اي وبكم با نرم افزار WebcamXP Pro v5.5.1.3
WebcamXP Pro نام ابزاري قدرتمندي كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نميدهد و از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند. قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر ميتواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار بشمار مي رود.

arsalan بازدید : 53 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
محاسبه میزان خوشگلی با نرم افزار Ugly Meter _ اندرويد
آیا شما خوش تیپ هستید یا… ؟ با نرم افزار Ugly Meter میتوانید از چهره خود و دوستانتان عکس بگیرید تا اين نرم افزار میزان خوشگلی و قشنگی آن را محاسبه کرده و نمره دهد. این نرم افزار جنبه شوخی دارد پس محاسبات آن را جدی نگیرید. اميدواريم با دريافت آن نهايت لذت را ببريد.

arsalan بازدید : 53 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky تاریخ ۳۱ فروردین ۹۱
در اين پست مجموعه کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ را برای شما عزیزان در دانلود بيست قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند. همچنین کلیدهای آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

arsalan بازدید : 47 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
http://dl-downloadbist.persiangig.com/image/Farvardin91/byte218.jpg
در این ساعت در سایت دانلود بيست ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۱۹ چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های رایانه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود.

arsalan بازدید : 38 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
ویرایش و روتوش عکس با نرم افزار PhotoFiltre Studio X 10.5.0
PhotoFiltre Studio نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.

arsalan بازدید : 48 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
پشتیبانی قدرتمند سیستم توسط Genie Timeline 2012 Pro v3.0.1.200
Genie Timeline یک ماشین زمان همه کاره برای ویندوز محسوب میگردد که بصورت اتوماتیک سیستم شما را بک آپ گرفته و از تمام فایل ها و فولدر های شما نسخه پشتیبان تهیه مینماید. این نرم افزار با محیط کاربری بسیار ساده به شما این امکان را میدهد که از سیستم خود بصورت Real-Time نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی یک هارد اکسترنال یا بروی نقطه ای بروی شبکه ذخیره نمایید.

arsalan بازدید : 48 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe.Flash.Player.v11.2.202.233
زماني که در اینترنت گشت و گذاري مي كنيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 744
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1,557
  • بازدید سال : 10,827
  • بازدید کلی : 137,588